Wiosenna kampania marki Danio prezentuje nowych bohaterów marki – Ekipę Małego Głoda.
– Kampania wykorzystująca bohaterów – Ekipę Małego Głoda – pozwala na zaprezentowanie produktów odpowiadających na różne potrzeby konsumentów. Danio nie jest już tylko jedną “metodą na Głoda”, ale pozwala zaspokoić uczucie głodu w wielu sytuacjach, zarówno rano, kiedy często towarzyszy nam pośpiech, w podróży, jak i wtedy, gdy nie do końca wiemy, na co mamy ochotę – tłumaczy Zofia Legierska, kierownik marki Danio.
Nową kampanię Danio zapoczątkował spot, w którym Mały Głód wzywa wszystkie Głody do pomocy. Druga odsłona kampanii – 30-sekundowy spot – wyjaśnia, że Mały Głód zwołuje Ekipę Głodów wyspecjalizowanych w swoich dziedzinach. Za kreację postaci Ekipy Małego Głoda odpowiada agencja H2O Creative. Realizacją spotu i obsługą kampanii reklamowej zajęła się firma VMLY&R Poland. Zakup mediów prowadzi dom mediowy MediaCom, zaś zakup mediów digital – agencja K2 Media. Działania public relations prowadzone są przez Danone.