Kraj

Danio i nowi bohaterowie marki

Autorem kreacji - Ekipa Małego Głoda - jest H2O Creative.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F0UU1UKLBK-A%22%7D
Wiosenna kampania marki Danio prezentuje nowych bohaterów marki – Ekipę Małego Głoda. 

– Kampania wykorzystująca bohaterów – Ekipę Małego Głoda – pozwala na zaprezentowanie produktów odpowiadających na różne potrzeby konsumentów. Danio nie jest już tylko jedną “metodą na Głoda”, ale pozwala zaspokoić uczucie głodu w wielu sytuacjach, zarówno rano, kiedy często towarzyszy nam pośpiech, w podróży, jak i wtedy, gdy nie do końca wiemy, na co mamy ochotę – tłumaczy Zofia Legierska, kierownik marki Danio.

Nową kampanię Danio zapoczątkował spot, w którym Mały Głód wzywa wszystkie Głody do pomocy. Druga odsłona kampanii – 30-sekundowy spot – wyjaśnia, że Mały Głód zwołuje Ekipę Głodów wyspecjalizowanych w swoich dziedzinach. Za kreację postaci Ekipy Małego Głoda odpowiada agencja H2O Creative. Realizacją spotu i obsługą kampanii reklamowej zajęła się firma VMLY&R Poland. Zakup mediów prowadzi dom mediowy MediaCom, zaś zakup mediów digital – agencja K2 Media. Działania public relations prowadzone są przez Danone.

Tagi