M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Publicis autorem nowej kampanii Morlin

Magdalena Soroczyńska | 24 kwietnia 2019, 06:00

Spot wyreżyserował Wojtek Wawszczyk.

Morliny rozpoczęły kampanię telewizyjną, której celem jest zbudowanie świadomości istnienia szerokiej i
zróżnicowanej oferty na grilla - kiełbas cienkich oraz karkówki. Działania komunikacyjne będą prowadzone m.in. w telewizji i internecie, w tym w serwisach społecznościowych.

- Nawiązując do dotychczasowego, podszytego humorem formatu stworzyliśmy kreację, w której prawdziwi twardziele w osobie Kiełbas Morlińskich muszą zmierzyć się z Karkami – mówi Katarzyna Rokosz, account supervisor z agencji Publicis Poland.


Na potrzeby kampanii agencja Publicis przygotowała dwie wersje  spotów - 30- i 15-s. Produkcją filmu zajęło się
studio animacji Human Ark. Reżyserem filmów jest  Wojtek Wawszczyk. Działania mediowe koordynuje Wavemaker. 

Czytaj więcej na temat: ,