Kraj

Dentsu Aegis Network Polska finalizuje integrację spółek Isobar Poland Group

Znikną z rynku znikają brandy Lubię To - Linked by Isobar oraz Hypermedia. Na rynku pozostanie Isobar Polska, która przejmie wszystkich klientów grupy.

Dentsu Aegis Network Polska kończy proces integracji agencji wchodzących w skład Isobar Poland Group. Od początku maja znikną z rynku znikają brandy Lubię To – Linked by Isobar oraz Hypermedia. Na rynku pozostanie Isobar Polska, która przejmie wszystkich klientów grupy.

– Powołana w maju 2017 r. Isobar Poland Group była z założenia tworem przejściowym – mówi Krzysztof Mocek, managing director Isobar Polska oraz chief activation officer Dentsu Aegis Network Polska. – Zakończyliśmy procesy M&A oraz stworzyliśmy jedną, spójną strukturę. Pod jednym dachem zebraliśmy kompetencje z zakresu strategii, kreacji, designu, social media oraz commerce, martechu i technologii – dodaje. 

Po połączeniu struktur w Isobar Polska w biurach w Warszawie i Białymstoku pracuje ponad 360 osób z zakresu strategii marketingowej, kreacji, social mediów, designu, technologii, commerce i analityki, a także client service i project managementu. Do stałych klientów agencji należą Volkswagen Group Polska (Isobar jest wiodącą agencją dla marek Skoda i Audi), Mastercard, Provident, Jeronimo Martins czy  McDonald’s. Agencja realizuje również działania na rynkach międzynarodowych, m.in. dla Coty czy P&G.

Zmiany w KRS planowane są na 30 kwietnia br. Dotyczą spółek Socialformance Sp. z o.o., M2.0 Sp. z o.o., Hypermedia sp. z o.o. oraz Socializer SA.