Kraj

Eti poszerza portfolio o nowe produkty Wanted

Nowości wesprze kampania reklamowa oparta na TV i digitalu.

Producent słodyczy Eti wprowadza w Polsce nowe produkty w ramach marki Wanted. W ofercie pojawią się czekoladowe batony oblane ciemną czekoladą oraz nowe smaki w opakowaniach do dzielenia się.

– Polscy konsumenci bardzo chętnie sięgają po nowości, dlatego dynamicznie inwestujemy w nasze portfolio produktów. Wierzymy, że pozwoli to rosnąć nie tylko nam jako firmie, ale także całej kategorii, która zyska na atrakcyjności dzięki większej różnorodności – mówi Magdalena Słomczewska-Klimiuk, product portfolio manager Eti.  – Wciąż jesteśmy w Polsce nową marką. Bardzo ważne jest dla nas dalsze budowanie wśród konsumentów świadomości naszych marek. Dlatego też wprowadzeniu nowych produktów towarzyszyć będzie szeroko zakrojona kampania promocyjna z emisją spotów telewizyjnych, działaniami digitalowymi, współpracą z influencerami oraz atrakcyjnymi aktywacjami dla konsumentów – mówi Słomczewska-Klimiuk.

Obsługą mediową marki zajmuje się dom mediowy UM.

Oprócz nowego batonika w czekoladzie deserowej, marka Wanted oferuje trzy warianty batoników: Wanted Nuts Milk z orzechami w mlecznej czekoladzie, Wanted Pops Caramel i Wanted Pops Coconut z karmelem oraz wiórkami kokosowymi. Batoniki dostępne są także w opakowaniach do dzielenia się, gdzie konsumenci znajdą osobno zapakowane mini wersje słodyczy.