Kraj

Cityboard Media prowadzi wakacyjną kampanię autopromocyjną

Pod hasłem "Natura Cityboard Media" ruszyła wakacyjna kampania autopromocyjna firmy reklamy zewnętrznej. Efektywność, zasięg oraz indywidualne podejście do klienta -...

Pod hasłem “Natura Cityboard Media” ruszyła wakacyjna kampania autopromocyjna firmy reklamy zewnętrznej. Efektywność, zasięg oraz indywidualne podejście do klienta – Cityboard Media podkreśla w kampanii trzy atuty swej oferty, każdemu odpowiadają osobny layout oraz hasło. Słoń wystający poza ramy plakatu wyobraża indywidualizm rozwiązań oferowanych klientom. Żyrafa, bohaterka kolejnego layoutu, symbolizuje najwyższy zasięg kampanii realizowanych na nośnikach Cityboard Media. Hasłu “Potwierdzona skuteczność” towarzyszy postać tygrysa. Przez cały sierpień na 300 cityboardach (layouty z tygrysem i ze słoniem) i 50 supercityboardach (żyrafa) oraz jednym mammutboardzie (tygrys) prowadzona będzie kampania, której efektywność oceni instytut badawczy GfK Polonia. Kreację do kampanii przygotowała agencja Powergraph, zwycięzca przetargu reklamowego Cityboard Media. (JN)