Kraj

Kampania produktowa EFL

Po sukcesie czterech kampanii reklamowch, przeprowadzonych w ubiegłym roku przez agencję DougFaberFamily dla Europejskiego Funduszu Leasingowego, klient powierzył tej agencji...

Po sukcesie czterech kampanii reklamowch, przeprowadzonych w ubiegłym roku przez agencję DougFaberFamily dla Europejskiego Funduszu Leasingowego, klient powierzył tej agencji obsługę wszystkich swoich kampanii planowanych na rok 1999. Budżet na cały rok wynosi ok.1,5 mln USD. W gestii agencji pozostają wszystkie działania reklamowe EFL, z wyjątkiem PR. Na tę obsługę odbywa się nadal osobny przetarg. DougFaberFamily w nim nie startowała. “Klientowi zależało na rozdzieleniu tych sfer” powiedział wiceprezes Jacek Olechowski. Kampania trwa od połowy marca do połowy kwietnia i jest kontynuacją objętej wcześniej strategii reklamowania się nie brandowo, ale poprzez produkty. Budżet na obecną akcję został przez Olechowskiego określony na około 0,5 mln zł. Będzie ona prowadzona w prasie. Kampania brandowa jest przewidziana na jesień, a jej celem będzie zaprezentowanie EFL przed jej wejściem na giełdę.(AMS)