M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zencard wprowadza aplikację mobilną

Paweł Piasecki | 26 kwietnia 2019, 06:00

Spółka należąca do PKO Banku Polskiego oferuje ją uczestnikom programów lojalnościowych zarządzanych za pośrednictwem systemu Zencard.

Aplikacja jest dostępna do pobrania w Google Play i AppStore. Zapewnia ona nowy kanał komunikacji między detalistą posługującym się systemem lojalnościowym Zencardu (np. siecią drogerii czy sklepów z zabawkami) a konsumentem - uczestnikiem programu lojalnościowego. Aby aktywować aplikację, wystarczy podać numer telefonu komórkowego podany podczas rejestracji w programie lojalnościowym, której dokonuje się na terminalu płatniczym w punkcie sprzedaży.

Aplikacja pozwala użytkownikowi zobaczyć aktywne kupony i karty lojalnościowe różnych detalistów (z zachowaniem ich identyfikacji wizualnej), a także daje bezpośredni dostęp do aktualnych gazetek i promocji. Do tej pory sieci handlowe korzystające z systemu Zencardu mogły komunikować się z konsumentami - zarejestrowanymi użytkownikami programu - tylko za pomocą SMS-ów lub w mediach społecznościowych.

Zencard obsługuje obecnie ok. 300 punktów handlowo-usługowych w całej Polsce, w tym m.in. sieci detaliczne Jasmin (drogerie) i Świat Zabawek, a także restauracje, hotele i pensjonaty.

Czytaj więcej na temat: , , ,