Kraj

Marcin Gudowicz złożył rezygnację z funkcji szefa reklamy "Ozonu"

Marcin Gudowicz, dyrektor biura reklamy w wydawnictwie Ozon Media, wydawcy tygodnika "Ozon", złożył rezygnację z pełnionej funkcji. Nie komentuje tej...

Marcin Gudowicz, dyrektor biura reklamy w wydawnictwie Ozon Media, wydawcy tygodnika “Ozon”, złożył rezygnację z pełnionej funkcji. Nie komentuje tej decyzji. Nie ujawnia też konkretnych zawodowych planów, ale przekazuje, że pozostaje w branży. Marcin Gudowicz był szefem reklamy “Ozonu” od początku istnienia pisma, od kwietnia br. Wcześniej pracował w biurze reklamy Axel Springer Polska na stanowisku key account managera. Był też w tym wydawnictwie project leaderem przy wprowadzaniu “Forbesa” na nasz rynek. Pracował również w dziale agencyjnym biura reklamy w “Rzeczpospolitej”. Niedawno w Ozon Media doszło do innych zmian na najważniejszych stanowiskach. Zmienił się prezes wydawnictwa, naczelny, odeszli zastępcy, powołano nowych redaktorów prowadzących. (KP)