Kraj

Miesięcznik "Marketing w Praktyce" zmienia właściciela

Wydawnictwo Marketing w Praktyce nabyło prawa własnościowe do pełnego wykorzystania nazwy handlowej "Marketing w Praktyce" od Grupy Wydawniczej "Infor" SA....

Wydawnictwo Marketing w Praktyce nabyło prawa własnościowe do pełnego wykorzystania nazwy handlowej “Marketing w Praktyce” od Grupy Wydawniczej “Infor” SA. Wydawnictwo Marketing w Praktyce miało dziesięcioletnią umowę dzierżawy miesięcznika “Marketing w Praktyce”. We wrześniu 2004 r. stworzyło nowy layout i kody identyfikacji wizualnej marki. Uruchomiony też został portal www.marketing.org.pl uzupełniający treści zawarte w tytule. “Marketing w Praktyce”, kierowany m.in. do specjalistów ds. marketingu, ukazuje się od 1996 r. Ma nakład 7,8 tys. egz. Kosztuje 35 zł. Jak przekazał właściciel pisma, 78 proc. sprzedaży rozchodzi się w prenumeracie. (KP)