Kraj

Hyundai promuje Tucsona w sportowej wersji [wideo]

Opus B i Havas Media kolejny raz dla koreańskiego koncernu.


%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F4ee5V08qJak%22%7D
Hyundai Motor Poland, importer i dystrybutor samochodów tej koreańskiej marki, rozpoczyna nowa kampanię w mediach, w której będzie reklamował model Hyundai Tucson w sportowej wersji N Line.

Działania w telewizji będą prowadzone w dniach 6-26 maja. Ponadto w ramach kampanii pojawi się również sponsoring TV oraz działania online, które potrwają od 1 maja do końca czerwca br.

Za lokalizację spotu TV i przygotowanie billboardu sponsoringowego odpowiada agencja Opus B. Za planowanie i zakup mediów oraz za kreację online odpowiada Havas Media.