Kraj

Elektryczna Kona Hyundaia reklamowana na outdoorze

Producent chce przełamać stereotyp na temat krótkich zasięgów aut elektrycznych.

Elektryczna Kona Hyundaia reklamowana na outdoorze
Hyundai Motor Poland, importer i dystrybutor aut tej koreańskiej marki, inwestuje w kampanię outdoorową nowego modelu Kona Electric. To pierwszy w pełni elektryczny subkompaktowy SUV na europejskim rynku. Producent przekonuje, że łączy w sobie moc napędu elektrycznego ze stylistyką i przestronnością SUV-a. Hyundai pokazuje, że zasięg tego w pełni elektrycznego samochodu wynosi nawet 449 km.

Nowy model będzie reklamowany na dużych konstrukcjach outdoorowych (20×10 m) zlokalizowanych przy autostradach oraz drogach szybkiego ruchu w całym kraju. Działania reklamowe zaplanowano do końca sierpnia br. Za lokalizację kreacji odpowiedzialna jest agencja reklamowa Opus B, a za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Havas Media.