M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kamikaze autorem kampanii sosów Frank's RedHot

Magdalena Soroczyńska | 7 maja 2019, 06:00

Marka współpracuje z zespołem Letni Chamski Podryw i jest partnerem ich nowego klipu.

Agencja Kamikaze przygotowała strategię komunikacji oraz ideę kreatywną kampanii wprowadzającej na polski rynek kultowy amerykański sos - Frank's RedHot. Kampania pod hasłem "Frank's RedHot ostro wchodzi ze wszystkim" potrwa do końca roku. Opiera się na  15-s spocie dostępnym na YouTube. Wideo złożone jest z serii humorystycznych, kontekstowych scenek obrazujących szerokie spektrum wykorzystania produktu. W ramach kampanii przygotowano także stronę WWW oraz szereg aktywacji konsumenckich, w tym konkurs.

Marka podjęła także współpracę z zespołem Letni Chamski Podryw i stała się partnerem ich najnowszego klipu "Ona ciągle je".

Komunikacja wsparta jest aktywnościami na platformach: Facebook, Instagram i YouTube i reklamą display w sieci Google. Agencja Kamikaze odpowiada również za planowanie i zakup mediów.

Czytaj więcej na temat: ,