Kraj

Dilmah i Fabbri organizują Dni Herbaty

Działania reklamowe obejmują internet i media społecznościowe.

Dilmah i Fabbri organizują Dni Herbaty
Marki Dilmah i Fabbri po raz kolejny organizują sezonową akcję pod nazwą Dni Herbaty. W ramach akcji przygotowano cztery receptury orzeźwiających napojów herbacianych.

– Projekt Dni Herbaty prowadzimy już od kilkunastu sezonów. Bazą napojów jest cejlońska herbata Dilmah, oryginalnych akcentów smakowych dodają jej naturalne syropy Fabbri i owoce. Całość dopełniamy lodem.  Chcemy pokazać, że herbaty Dilmah są doskonałą bazą do letnich koktajli – komentuje Anna Chrobot, starszy specjalista ds. marketingu Gourmet Foods.

Akcja skierowana do restauracji będzie promowana w internecie i mediach społecznościowych. W ramach letnich Dni Herbaty organizator przygotował konkurs dla konsumentów. Należy sfotografować jeden z czterech napojów zamówionych w lokalu, a następnie opublikować zdjęcie na Instagramie lub pod postem konkursowym na fanpage’u marki Dilmah. Nagrodami w konkursie są zestawy produktów Dilmah i Fabbri.