M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

GSK kończy procedury przetargowe związane z marką Panadol Baby

Serwis Dzienny | 3 sierpnia 2005, 00:00

GlaxoSmithKline prowadzi przetarg, którego celem jest wybór agencji do opracowania materiałów BTL dla marki Panadol Baby. W przetargu startowało 6...

GlaxoSmithKline prowadzi przetarg, którego celem jest wybór agencji do opracowania materiałów BTL dla marki Panadol Baby. W przetargu startowało 6 agencji, z czego 3 przeszły do kolejnego etapu (rozpatrywano 4 propozycje kreatywne). Olga Wielguszewska z działu marketingu GSK wyjaśniła, że agencja już została w zasadzie wybrana, choć nie ma jeszcze finalnych decyzji. - Podejmiemy je w ciągu kilku dni, wtedy poinformujemy o wynikach - powiedziała Wielguszewska. (AMS)

Czytaj więcej na temat: , ,