Kraj

BNP Paribas promuje konto z trzema kartami do wyboru

Kampania w TV, kinach, na citylightach, w internecie, na lotniskach i dworcach PKP.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FhPWp7AfpdVQ%22%7D
BNP Paribas Bank Polska rusza z kolejną odsłoną kampanii reklamowej, tym razem promując Konta Otwarte na Ciebie z trzema różnymi kartami debetowymi do wyboru: Kartą Otwartą na Świat, na Dzisiaj i na eŚwiat (różnią się ceną i benefitami).

Działania reklamowe będą prowadzone w telewizji, kinach, na outdoorze (citylighty), w internecie, w tym w social mediach, a także na lotniskach oraz stacjach kolejowych. Kampania potrwa do 23 czerwca br.

Przygotowanie koncepcji kampanii powierzono agencji Publicis Lion. Za produkcję spotu odpowiedzialny był dom produkcyjny Bomaye, a reżyserem był Tadeusz Śliwa. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media oraz Sales & More. Działania online  przygotowała agencja Point of View. Za aktywacje w social mediach i akcje niestandardowe odpowiedzialna jest agencja Feeders.

Karta Otwarta na Świat to oferta dla osób lubiących podróże – pozwala płacić w prawie 160 walutach bez dodatkowych kosztów przewalutowania, jest do niej dołączone bezpłatne ubezpieczenie, które pozwala grupie do 4 osób zrezygnować z planowanego wyjazdu, a zwrot kosztów może wynieść do 40 tys. zł na osobę.

Kartę Otwartą na Dzisiaj bank przygotował dla osób ceniących ekonomiczne rozwiązania, a także z myślą o młodych ludziach, studentach, osobach starszych czy obywatelach Ukrainy. Jest bezpłatna, pod warunkiem wykonania co najmniej jednej transakcji bezgotówkowej miesięcznie i umożliwia bezpłatne korzystanie z bankomatów własnych banku oraz sieci Planet Cash (w sumie ponad 3 tys. urządzeń).

Dla aktywnych internautów bank ma Kartę Otwartą na eŚwiat, do której dołączone jest bezpłatne ubezpieczenie, dzięki któremu klient może liczyć m.in. na wsparcie prawne na wypadek naruszenia reputacji w sieci czy zwrot kosztów w przypadku niedostarczenia zakupów online, odzyskanie danych komputerowych, utraconych w wyniku awarii sprzętu czy wypłatę odszkodowania.