Przetargi

PBS wygrała w przetargu Polskiego Radia na realizację badań jakościowych

Pracownia Badań Społecznych w Sopocie zwyciężyła w przetargu na realizację badań jakościowych dla wszystkich anten Polskiego Radia. Do końca 2005...

Pracownia Badań Społecznych w Sopocie zwyciężyła w przetargu na realizację badań jakościowych dla wszystkich anten Polskiego Radia. Do końca 2005 r. zrealizuje 94 zogniskowane wywiady grupowe. Zakres współpracy między Polskim Radiem a PBS przewiduje realizację badań eksploracyjnych, wizerunkowych, badania nowych formatów oraz konceptów reklamowych. Obecnie PBS pracuje m.in. nad fokusem dla Polskiego Radia Bis, który bada kreacje przygotowane przez agencje startujące w przetargu reklamowym rozgłośni. Do momentu zamknięcia tego numeru DS “MMP” nie udało nam się ustalić, z jakimi firmami rywalizowała w konkursie PBS. (JN)