M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Eskadra Promarket realizuje akcję dla Blend-a-Med Whitening Impressions

Serwis Dzienny | 3 sierpnia 2005, 00:00

Agencja marketing services Eskadra Promarket realizuje ogólnopolską akcję promocyjną pasty do zębów Blend-a-Med Whitening Impressions z portfolio Procter & Gamble....

Agencja marketing services Eskadra Promarket realizuje ogólnopolską akcję promocyjną pasty do zębów Blend-a-Med Whitening Impressions z portfolio Procter & Gamble. Promocja zaczęła się 22 lipca w 125 hipermarketach na terenie całej Polski i potrwa sześć tygodni. Każda osoba, która w czasie trwania akcji kupi pastę Blend-a-Med z serii Whitening Impressions wraz z dowolną szczoteczką i zgłosi się z paragonem do punktu promocyjnego w hipermarkecie, otrzyma specjalne własne zdjęcie z powiększonym uśmiechem. Dodatkowo można wziąć udział w konkursie, w którym nagrodą jest roczny zapas pasty Blend-a-Med Whitening Impressions. Celem projektu jest wzrost sprzedaży oraz kreowanie wizerunku marki. Eskadra Promarket odpowiedzialna jest za kreację, realizację oraz koordynację akcji. (TW)

Czytaj więcej na temat: , ,