M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Opus B zrealizował kampanię napojów Hortex

Magdalena Soroczyńska | 10 maja 2019, 06:00

Przy kampanii pracowały także: Papaya Films, Studio Televisor, agencja F11, MediaCom i Pure Play.

Wystartowała najnowsza kampania telewizyjna nowych smaków napojów Hortex. Jej autorem jest agencja Opus B. 

- Dzięki oszczędnym, szczerym i ironicznym formatom budujemy wizerunek marki, która nie poucza, nie naprawia świata, za to skupia się na tym, w czym jest dobra - na orzeźwieniu - wyjaśnia Tomek Kosiński, creative director w Opus B.
 
Za produkcję spotu TV odpowiada Papaya Films (reżyser: Julia Rogowska), postprodukcją zajęło się Studio Televisor. Przygotowaniem strategii, kreacji i całość działań w internecie zajęła się agencja F11, a strategię mediową i zakup mediów zapewnił MediaCom (TV) oraz Pure Play (digital). Autorem projektu opakowań, z wyjątkiem smaków świata, jest agencja Opus B Brand Design.

Czytaj więcej na temat: ,