Kraj

Patrycja Kazadi twarzą konkursu Lipton Ice Tea

Konkurs wspiera silna kampania.

Patrycja Kazadi twarzą konkursu Lipton Ice Tea
Prezenterka Patrycja Kazadi została twarzą konkursu “1 000 000 Liptonów do wygrania”, w którym można wygrać milion butelek Lipton Ice Tea oraz inne nagrody o łącznej wartości 3,5 mln zł. W sprzedaży promocyjnej udział biorą wszystkie smaki mrożonej herbaty Lipton Ice Tea z oznaczeniem promocyjnym na zakrętce. Nowa loteria rozpoczęła się 1 maja i potrwa do końca lipca br.

Na potrzeby promocji marka zdecydowała się na “prank” z udziałem Patrycji Kazadi. W jednej z galerii handlowych automat do sprzedaży Lipton Ice Tea „przemawiał” głosem Patrycji do osób podchodzących do urządzenia, aby wybrać napój. Film przedstawiający zdarzenie umieszczono na YouTube.

Konkurs wspiera silna kampania 360°, obejmująca TV, kina, kanały cyfrowe, w tym media społecznościowe (YouTube, Facebook, Instagram). Za jej strategię, koncept kreatywny, działania w kanałach digital odpowiada agencja FCB Bridge2Fun. Obsługą konkursu zajmuje się agencja Avanti. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Media Direction OMD. Obsługę PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.