Prezenterka Patrycja Kazadi została twarzą konkursu “1 000 000 Liptonów do wygrania”, w którym można wygrać milion butelek Lipton Ice Tea oraz inne nagrody o łącznej wartości 3,5 mln zł. W sprzedaży promocyjnej udział biorą wszystkie smaki mrożonej herbaty Lipton Ice Tea z oznaczeniem promocyjnym na zakrętce. Nowa loteria rozpoczęła się 1 maja i potrwa do końca lipca br.
Na potrzeby promocji marka zdecydowała się na “prank” z udziałem Patrycji Kazadi. W jednej z galerii handlowych automat do sprzedaży Lipton Ice Tea „przemawiał” głosem Patrycji do osób podchodzących do urządzenia, aby wybrać napój. Film przedstawiający zdarzenie umieszczono na YouTube.
Konkurs wspiera silna kampania 360°, obejmująca TV, kina, kanały cyfrowe, w tym media społecznościowe (YouTube, Facebook, Instagram). Za jej strategię, koncept kreatywny, działania w kanałach digital odpowiada agencja FCB Bridge2Fun. Obsługą konkursu zajmuje się agencja Avanti. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Media Direction OMD. Obsługę PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.