M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

L'Oreal wprowadza markę produktów do koloryzacji włosów Color & Co

Paweł Piasecki | 9 maja 2019, 06:00

Nowa marka przeznaczona do użytku domowego oferowana jest w modelu direct-to-consumer i wsparta spersonalizowanymi poradami online.

Jak mówi dyrektor generalny Color & Co Olivier Blayac, z badań wynika, że nawet 70 proc. użytkowniczek produktów do koloryzacji włosów w domu nie wie dokładnie, jaki kolor włosów chce uzyskać i martwi się nieprzewidywalnym wynikiem całego procesu. Marka Color & Co, stworzona w inkubatorze technologicznym L'Oreal chce rozwiązać ten problem, oferując łatwo dostępne porady ekspertów. Wchodząc na stronę internetową colorandco.com, użytkowniczka może porozmawiać za pomocą czatu wideo z ekspertką, która pomoże określić precyzyjnie rodzaj włosów i potrzeby w zakresie koloryzacji. Alternatywnie można wybrać wypełnienie kwestionariusza online. W drugim kroku następuje analiza zebranych danych i stworzenie spersonalizowanego produktu. Wynik analizy można zapisać w postaci pliku, który posłuży do kolejnych zamówień; dostępna jest także opcja abonamentu. Cena produkt zaczyna się od 19,90 dol. Po złożeniu zamówienia konsumentki otrzymają dostęp online do tutorialu wideo oraz tekstowej instrukcji użytkowania.

Na potrzeby nowego projektu marka stworzyła zespół niezależnych doradców nazwany Color & Co Collective i zaprasza do udziału w nim profesjonalistów z branży pielęgnacji włosów. Marka Color & Co adresowana jest głównie do kobiet w wieku 30 do 50 lat mających już pewne doświadczenie w koloryzacji włosów, ale chce także odpowiadać na potrzeby mężczyzn.

Nielsen ocenia wartość rynku produktów do koloryzacji włosów w domu na 1,4 mld dol.

Czytaj więcej na temat: , , ,