M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Influencerska kampania PZL i Bazgroła dla Alior Banku

Katarzyna Kacprzak | 10 maja 2019, 06:00

Twórcy podcastów i autorzy blogów dla przedsiębiorców w nowej odsłonie kampanii.

Wystartowała kolejna, digitalowa faza kampanii Alior Banku, promującej elastyczny Rachunek 4x4 dla przedsiębiorców. W tej odsłonie zostaną wykorzystani blogerzy, influencerzy i autorzy podcastów, których odbiorcami są właściciele małych i średnich firm. Za strategię i realizację kampanii odpowiadają wspólnie agencje PZL (stale obsługująca Alior Bank) oraz Bazgroł (spółka-córka wyspecjalizowana w internetowym content marketingu).

W ramach kampanii Alior Bank został sponsorem prowadzonego przez Marka Jankowskiego podcastu "Mała Wielka Firma". To jeden z najpopularniejszych tego typu kanałów w polskiej sieci – nadaje bez przerwy już od 10 lat (łącznie 180 godzin nagrań). Każdy z publikowanych co poniedziałek odcinków trafia do 10 tys. słuchaczy, audycja ma też aktywną grupę i społeczność na Facebooku. Alior Bank będzie też partnerem dwóch kolejnych podcastów dla przedsiębiorców – "Innej Kultury Biznesu", prowadzonego przez konsultanta biznesowego i marketingowego Kamila Zarębskiego, oraz "Wszystkich Twarzy Biznesu", którego autorem jest Greg Albrecht, doradca, mówca i inwestor.

Podcasty "Mała Wielka Firma", "Inna Kultura Biznesu" oraz "Wszystkie twarze biznesu" są dostępne na m.in. Apple Podcasts, Spotify, Soundcloud, Player.fm, Google Podcasts). Kampanii towarzyszyć będą działania z blogerami i influencerami, docierającymi do środowiska przedsiębiorców, m.in. Arturem Kurasińskim (blog.kurasinski.com oraz popularny newsletter) oraz Szymonem Ostrowskim (www.biznesnaostro.pl). Wartościowe treści i poradniki, które powstaną w ramach kampanii, będą dodatkowo promowane w reklamach na platformach Facebook, LinkedIn, Twitter, YouTube oraz w Google Ads.

Czytaj więcej na temat: , ,