M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

GoldenSubmarine odpowiada za rebranding Soli Kujawskiej

Maciej Florek | 10 maja 2019, 06:00

Agencja była odpowiedzialna za przygotowanie i realizację sesji zdjęciowej, zaprojektowanie key visualu, a także layoutów reklamowych dedykowanych komunikacji offline.

Sól Kujawska przeszła pierwszy od wielu lat rebranding. Produkt w nowej identyfikacji wizualnej i opakowaniach trafił już do sprzedaży detalicznej. Działania związane z rebrandingiem przygotowała i zrealizowała agencja GoldenSubmarine – zajmująca się stałą obsługą marek z portfoliO Ciech SA, w tym marek solnych. W tym projekcie agencja była odpowiedzialna za przygotowanie i realizację sesji zdjęciowej, zaprojektowanie key visuala, a także layoutów reklamowych poświęconych komunikacji offline - w gazetkach sieci handlowych, pismach branżowych B2B oraz prasie kulinarnej. W planach jest również komunikacja w innych segmentach prasy.

Czytaj więcej na temat: ,