Przetargi

E.P. Creative Services będzie pracować dla leków urologicznych Zentivy

Agencja reklamowa Elżbieta Pełka Creative Services (E.P. Creative Services) wygrała przetarg na długofalową obsługę leków urologicznych (kategoria leków etycznych) firmy...

Agencja reklamowa Elżbieta Pełka Creative Services (E.P. Creative Services) wygrała przetarg na długofalową obsługę leków urologicznych (kategoria leków etycznych) firmy Zentiva PL. Firma ma w tej kategorii m.in. lek Zoxon. Agencja będzie odpowiedzialna za działania skierowane do lekarzy i farmaceutów. Budżet, jaki był przedmiotem konkursu, nie został ujawniony. Firma Zentiva powstała w wyniku fuzji dwóch firm farmaceutycznych: czeskiej Lecivy i słowackiej Slovakofarmy. Obie aktywne były w Polsce od połowy lat 90. Otwarcie firmy Zentiva PL Sp. z o.o miało miejsce w 2003 r. Główne segmenty, związane z lekami etycznymi, jakie w Polsce są przedmiotem zainteresowania Zentivy, to gastrologia, urologia i neurologia. Firma ma też w portfelu marki OTC (dostępne bez recepty). Jesienią 2004 r. i zimą 2005 r. prowadzono kampanię leku przeciwprzeziębieniowego Modafen. Przy projekcie firma współpracowała z czeską agencją Dorland i domami mediowymi MPG Media Planning i MindShare Polska. Według Expert Monitora w ub.r. Zentiva wydała na reklamę 4,38 mln zł. W pierwszym półroczu br. była to podobna suma (4,35 mln zł). Głównie było to wsparcie dla Modafenu w telewizji. (JN, PM)