M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

LVMH otwiera nowy dom mody z Rihanną

( red. ) | 13 maja 2019, 06:00

Przedsięwzięcie o nazwie Fenty ma pokazać, że współpraca z gwiazdą estrady i social mediów daje równie wiele korzyści co ze słynnymi projektantami.

Fenty jest pierwszym domem mody koncernu LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton od czasu tego, który ponad trzy dekady wcześniej stworzył Christian Lacroix. To również pierwszy przypadek uczynienia kolorowej kobiety twarzą jednej z marek LVMH.

Współpraca między Rihanną, która ma ponad 70 milionów obserwujących na Instagramie i 91 milionów na Twitterze, a potentatem w segmencie dóbr luksusowych wskazuje na coraz większe znaczenie social mediów jako czynnika wzrostu sprzedaży marek z najwyższej półki. Pierwsza kolekcja Fenty ma zostać pokazana już wiosną br. Rihanna stworzyła markę, określiła jej styl i sposób, w jaki będzie promowana. - Odkryłem prawdziwą przedsiębiorczynię, CEO i niesamowitą liderkę - powiedział o Rihannie prezes i dyrektor generalny LVMH Bernard Arnault. Finansowe warunki porozumienia o współpracy nie zostały ujawnione.

Według Recording Industry Association of America Rihanna jest najbardziej popularną artystką wszechczasów pod względem liczby pobrań utworów.

(WSJ.com)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,