Kraj

ESky z kampanią wizerunkową w Polsce, Bułgarii i Rumunii

Telewizyjno-internetową kampanię przygotowały agencje MSL i Starcom.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FYToAJL9uebg%22%7D
Internetowa wyszukiwarka i serwis rezerwacji biletów lotniczych i miejsc noclegowych eSky zaplanował telewizyjno-internetową kampanię wizerunkową w trzech krajach: Polsce, Bułgarii i Rumunii. Kampania pod hasłem “Nieograniczone możliwości podróży” potrwa do 23 czerwca i będzie uwzględniała spoty telewizyjne, działania w mediach online i z obszaru digital marketingu.

– Naszą grupę docelową w dużej mierze stanowią ludzie młodzi – także młodzi rodzice – mieszkańcy większych miast, dla których podróżowanie to styl życia. W spocie pokazujemy zatem szczęśliwą i spełnioną rodzinę, która wie, że wybierając eSky, może zorganizować szybko, łatwo i wygodnie fantastyczne wakacje dokładnie odpowiadające ich potrzebom i preferencjom – wskazuje Anna Wiertel, marketing communications director w Grupie eSky.

Kampania telewizyjna obejmująca 30- i 15-sekundowe spoty reklamowe w największych stacjach telewizyjnych właśnie wystartowała i potrwa do 23 czerwca. Zostanie ona wsparta działaniami w onlinie i digital mediach, a także w mediach własnych. W Polsce spoty reklamowe będą emitowane między innymi na kanałach TVN, Polsat i innych kategorii premium, w Bułgarii – na kanałach NBG i TSH, a w Rumunii zobaczą je widzowie Antena 1, Digi TV i Kanal D.

Akcja “Nieograniczone możliwości podróży” będzie także widoczna w serwisie YouTube, portalach i platformach wideo w Polsce będą to m.in.: WP, Onet, Olx, Interia, Agora, Polska Press, TVN, Polsat, ZPR Media, Ceneo, Edipresse, a w Bułgarii – Nova Play, Darik, Vesti, Olx, Mail.bg, Dir.bg, Sportal, WebGround, BTV, a także w aplikacjach wakacyjnych i podróżnych. Z kolei w Rumunii kampania eSky obejmie między innymi serwisy: ThinkDigital, Agora, Romanian Press, Vremea.net, Accuweather.com, Open Exchange. Dodatkowo kampanię wizerunkową wzmocnią także działania w mediach społecznościowych Grupy eSky na wymienionych rynkach.

Koncepcję kreatywną kampanii opracowała agencja MSL, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, a za komunikację PR – Concept PR.

Wyszukiwarka eSky umożliwia zakup biletów 950 linii lotniczych, zarówno regularnych, tanich oraz czarterowych, rezerwację noclegów w ponad 1,3 mln hoteli i apartamentów na całym świecie, wynajem samochodu a także zakup ubezpieczenia podróżnego.

Tagi