M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Plej autorem kampanii digital dla Energizera i Booking.com

Katarzyna Kacprzak | 15 maja 2019, 06:00

Promocja realizowana będzie na ponad 30 rynkach.

Agencja Plej jest autorem konceptu kreatywnego kampanii digital dla międzynarodowej promocji Energizer z Booking.com. Promocja trwa od 1 maja do 31 sierpnia 2019. Plej, poza stworzeniem linii kreatywnej dla działań digital, obsługuje też całościowo kampanię w social mediach na polskim rynku.

To pierwsza kampania Energizer z Booking.com, ale marka znana jest z podobnych promocji prowadzonych w ubiegłych latach m.in. z 20th Century Fox oraz operatorem Play. Promocja z Booking.com realizowana będzie na ponad 30 rynkach na czterech kontynentach. Plej odpowiada za całość materiałów komunikacyjnych wykorzystywanych w social mediach, z których w komunikacji korzystają wszystkie rynki Energizer oraz komunikację z konsumentami w social mediach w Polsce. Kampania zostanie wsparta współpracą z influencerami oraz materiałami POS.

Czytaj więcej na temat: , ,