Kraj

Kinga Okólska dołączyła do Spicy Mobile

Do nowej agencji przechodzi z MediaComu.

Kinga Okólska dołączyła do Spicy Mobile
Kinga Okólska dołączyła jako new business manager do zespołu agencji Spicy Mobile. Będzie odpowiedzialna za pozyskiwanie budżetów reklamowych, przygotowywanie strategii dla klientów agencji, nawiązywanie relacji z
domami mediowymi oraz opracowywanie działań niestandardowych wykorzystujących mobile i big data.

Ma wieloletnie doświadczenie w branży digital. Pierwsze kroki stawiała w istniejącym wówczas na rynku MEC Interaction, gdzie specjalizowała się w mobile’u oraz niestandardowych rozwiązaniach wykorzystujących nowe technologie. W kwietniu 2017 r. Okólska dołączyła do Zenitha (senior interactive media planner), a następnie do MediaCom Warszawa, gdzie od stycznia 2018 r. pracowała na stanowisku digital managera. W trakcie dotychczasowej kariery zawodowej współpracowała przy kampaniach dla takich marek, jak Nestle, Coty, Kompania Piwowarska, Leroy Merlin czy H&M.