M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Brasil autorem kampanii dań gotowych Łowicza

Magdalena Soroczyńska | 15 maja 2019, 06:00

Spot Łowicza skupia się na głównym beneficie nowości - szybkim przygotowaniu pożywnego posiłku.

Łowicz wprowadził dania gotowe w 2 minuty - Kaszotto & Risotto i rozpoczął kampanię reklamową. Spot Łowicza skupia się na głównym beneficie nowości - szybkim przygotowaniu pożywnego posiłku.

Dynamiczny spot jest pełen muzyki i ujęć, które podkreślają nowoczesny charakter produktów. Oprócz spotu telewizyjnego kampania opiera się na szerokich działaniach BTL oraz digitalowych. Komunikacja pojawiła się w przestrzeniach sklepowych, na kanałach VoD, w social mediach oraz w postaci bannerowej. Działaniom towarzyszy również kampania billboardowa w największych miastach w Polsce oraz działania PR.

Spot przygotowała agencja Brasil, działania digital - Trzask, media - dom mediowy Starcom.

Nowość Łowicza odpowiada na aktualne potrzeby konsumentów. Dostępne są cztery różne dania do wyboru: Kaszotto z kaszą bulgur, papryką i czerwoną fasolą, Kaszotto z kaszą pęczak, kukurydzą, fasolką szparagową, Kaszotto z kaszą gryczaną, cebulą i suszonymi podgrzybkami, Risotto z ryżem, jarmużem i suszonymi pomidorami.

 

Czytaj więcej na temat: , ,