Kraj

Orange wspiera reklamowo Nju mobile

Kampanię przygotowały Ogilvy oraz Initiative.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FDhcNxxwEH34%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Firma telekomunikacyjna Orange Polska zdecydowała się wesprzeć reklamowo swoją drugą markę Nju mobile. Kampania w telewizji (billboardy sponsorskie) i internecie potrwa do końca czerwca. Kreacje reklam przygotowała agencja Ogilvy, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative.

Operator ujawnił, że już ponad jedna trzecia wszystkich klientów Nju mobile korzysta z co najmniej dwóch numerów, najchętniej wybierany jest plan taryfowy “Bez limitu za 29 zł” z dodatkowym numerem za 9 zł.