Bonnier Business Polska, wydawca “Pulsu Biznesu”, powierzył agencji Esense prace związane ze stworzeniem systemu identyfikacji wizualnej dla programu lojalnościowego dziennika. Wybór Esense nastąpił w wyniku przeglądu ofert. Jak powiedział Dariusz Piekarski, dyrektor zarządzający ds. sprzedaży i marketingu w Bonnierze, Esense przedstawiła najciekawsze projekty oddające w pełni charakter i ducha nowego projektu. Nad programem lojalnościowym, którym zostaną objęci prenumeratorzy dziennika, wydawca pracuje od kilku miesięcy. Start programu zapowiadany jest na jesień. W Esense dla “Pulsu Biznesu” pracuje team kreatywny: Bogusława Kaczyńska i Grzegorz Lipka, dyrektor kreatywny Piotr Soszyński oraz Andrzej Minkiewicz i Julita Kudelska z działu obsługi klienta. Nie jest wykluczone, że agencji Esense zostaną powierzone również kolejne zlecenia związane z działaniami planowanymi na drugie półrocze. Ich celem jest zwiększenie liczby prenumeratorów dziennika. Bonnier wybrał także agencję interaktywną HYPERmedia, która będzie odpowiedzialna za stworzenie zaawansowanego serwisu www dla członków programu. W czerwcu br. sprzedaż “Pulsu Biznesu” wyniosła 24 tys. egz., o 2 proc. więcej niż w odpowiednim miesiącu ub.r. (ZKDP). Prenumerata stanowi dominującą część sprzedaży dziennika, która według ostatnich danych przekracza 18 tys. egz. Wpływy reklamowe “Pulsu Biznesu” w okresie I-VI wyniosły 22,27 mln zł, co oznacza ponad 21-procentowy wzrost w stosunku do analogicznego okresu ub.r. (Agora Monitoring). (KP)