Kraj

"Puls Biznesu" wybrał Esense do stworzenia identyfikacji wizualnej programu lojalnościowego

Bonnier Business Polska, wydawca "Pulsu Biznesu", powierzył agencji Esense prace związane ze stworzeniem systemu identyfikacji wizualnej dla programu lojalnościowego dziennika....

Bonnier Business Polska, wydawca “Pulsu Biznesu”, powierzył agencji Esense prace związane ze stworzeniem systemu identyfikacji wizualnej dla programu lojalnościowego dziennika. Wybór Esense nastąpił w wyniku przeglądu ofert. Jak powiedział Dariusz Piekarski, dyrektor zarządzający ds. sprzedaży i marketingu w Bonnierze, Esense przedstawiła najciekawsze projekty oddające w pełni charakter i ducha nowego projektu. Nad programem lojalnościowym, którym zostaną objęci prenumeratorzy dziennika, wydawca pracuje od kilku miesięcy. Start programu zapowiadany jest na jesień. W Esense dla “Pulsu Biznesu” pracuje team kreatywny: Bogusława Kaczyńska i Grzegorz Lipka, dyrektor kreatywny Piotr Soszyński oraz Andrzej Minkiewicz i Julita Kudelska z działu obsługi klienta. Nie jest wykluczone, że agencji Esense zostaną powierzone również kolejne zlecenia związane z działaniami planowanymi na drugie półrocze. Ich celem jest zwiększenie liczby prenumeratorów dziennika. Bonnier wybrał także agencję interaktywną HYPERmedia, która będzie odpowiedzialna za stworzenie zaawansowanego serwisu www dla członków programu. W czerwcu br. sprzedaż “Pulsu Biznesu” wyniosła 24 tys. egz., o 2 proc. więcej niż w odpowiednim miesiącu ub.r. (ZKDP). Prenumerata stanowi dominującą część sprzedaży dziennika, która według ostatnich danych przekracza 18 tys. egz. Wpływy reklamowe “Pulsu Biznesu” w okresie I-VI wyniosły 22,27 mln zł, co oznacza ponad 21-procentowy wzrost w stosunku do analogicznego okresu ub.r. (Agora Monitoring). (KP)