M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Liz Taylor ma pokierować kreacją w Leo Burnett

( red. ) | 17 maja 2019, 06:00

Do niedawna była chief creative officer w FCB Chicago.

Nie wiadomo jeszcze dokładnie, jakie stanowisko obejmie Taylor, ale według nieoficjalnych informacji jej kompetencje mają wykroczyć poza rynek północnoamerykański. Jej odejście z FCB Chicago miało być zaskoczeniem dla kierownictwa tej agencji z grupy Interpublic (IPG). Nastąpiło ono dzień po ogłoszeniu decyzji Marka Tutssela, executive chairmana Leo Burnett, o przejściu na emeryturę. Taylor uważana jest za bliską znajomą Nicka Lawa, CCO Publicis Groupe, który też pracował wcześniej w IPG.

Taylor ma ponad 25-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Karierę zaczynała w JWT, a kreacją w chicagowskim biurem FCB kierowała od 2016 r. Jej prace zdobywały nagrody na festiwalach Cannes Lions, One Show i Clio.

(Adweek) 

Czytaj więcej na temat: , , , , ,