M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

180heartbeats + Jung v. Matt, Wavemaker i Propsy PR z kampanią "Bądź ich inspiracją"

Katarzyna Kacprzak | 20 maja 2019, 06:00

Bohaterami kampanii jest trójka nauczycieli.

"Bądź ich inspiracją" to hasło nowej kampanii realizowanej przez Zwolnionych z Teorii. Działania przygotowały
180heartbeats + Jung v. Matt, Wavemaker oraz Propsy PR. Celem kampanii jest zachęcenie nauczycieli szkół średnich z całej Polski do dołączenia do grupy Nauczyciele Zwolnieni z Teorii. Tworzą ją nauczyciele edukujący przez praktykę. Urozmaicają oni tradycyjny program nauczania o realizację przez ich uczniów własnych projektów społecznych przeprowadzanych w ramach olimpiady Zwolnieni z Teorii.

Bohaterami kampanii "Bądź ich inspiracją" jest trójka nauczycieli z różnych szkół w Polsce oraz ich uczniowie, finaliści olimpiady Zwolnieni z Teorii. Profile nauczycieli zaprezentowane zostaną w formie materiałów zdjęciowych i wideo, a także poprzez ich osobistą obecność w mediach. Uzupełnieniem kampanii będą wypowiedzi i obecność zespołów nastolatków, którzy zrealizowali najciekawsze projekty społeczne. Za scenariusz wideo i produkcję materiałów odpowiadają Piotr Spigiel oraz Animateria Studio. Twórcą strategii i idei kreatywnej jest agencja 180heartbeats + Jung v. Matt, dla której jest to już czwarta kampania realizowana dla Zwolnionych z Teorii. Przygotowaniem mediaplanu i zakupem mediów online zajęła się agencja Wavemaker. Kanałami dotarcia do nauczycieli będzie internet, w tym serwisy społecznościowe oraz przygotowana specjalnie dla nauczycieli platforma Librus, a także media tradycyjne, w tym billboardy rozmieszczone w całej Polsce oraz bezpośrednia komunikacja ze szkołami.

Grupa Nauczyciele Zwolnieni z Teorii tworzona jest przy wsparciu Google.org, Pracuj.pl i Allegro. Partnerami medialnymi kampanii są Ströer, Onet, "Gazeta Wyborcza", "Wysokie Obcasy", "Dziennik Gazeta Prawna", RMF FM oraz miesięcznik "Dyrektor Szkoły". 

Czytaj więcej na temat: , ,