Kraj

Gothaer raportuje wyniki i prezentuje nową markę

Nowe logo i nazwa pojawią się w komunikacji firmy na przełomie czerwca i lipca br.

Gothaer raportuje wyniki i prezentuje nową markę
Towarzystwo ubezpieczeniowe Gothaer TU SA deklaruje, że notuje dwucyfrowe wzrosty i przekracza postawione cele. Firma w br. dołączyła do austriackiej Vienna Insurance Group (VIG) i w efekcie zmieni swoje barwy i nazwę. Jako Wiener stawia na połączenie doświadczenia z nowoczesną identyfikacją wizualną.

Jako samodzielny podmiot będzie kontynuować rozwój, aby wesprzeć dążenie VIG do osiągnięcia strategicznego celu – 10 proc. udziału w rynku polskim.

Nowe logo i nazwa pojawią się w komunikacji firmy na przełomie czerwca i lipca. Będą sukcesywnie
wprowadzane w materiałach firmowych, oznakowaniach oddziałów oraz w placówkach pośredników
ubezpieczeniowych. Rebranding potrwa do listopada br.

W 2018 r. towarzystwo ubezpieczeniowe znacząco urosło we wszystkich liniach biznesowych i osiągnęło wyższy od planowanego wynik finansowy netto w wysokości 16,5 mln zł. W tym czasie zebrało składkę przypisaną brutto w wysokości 743 mln zł, co oznacza dynamikę 19,3 proc. r./r.