Zagranica

Kate Bush i Michael Sheen w kampanii charytatywnej brytyjskiego NSPCC

Narodowe Towarzystwo na rzecz Zapobiegania Przemocy wobec Dzieci (NSPCC) wystartowało z kampanią zachęcającą do wpłat na rzecz krzywdzonych dzieci. Akcja...

Narodowe Towarzystwo na rzecz Zapobiegania Przemocy wobec Dzieci (NSPCC) wystartowało z kampanią zachęcającą do wpłat na rzecz krzywdzonych dzieci. Akcja przybrała formę Direct Response (DR) i w postaci 10-, 40- i 60-sekundowych spotów emitowana jest m.in. przez takie stacje jak: Sky News, MTV czy UKGold. W kreacji wykorzystano piosenkę Kate Bush pt. “This Woman’s Work”, zaś głos podkłada aktor Michael Sheen. Oboje zgodzili się wspomóc akcję bez żadnego wynagrodzenia. Spoty ukazują smutne twarze dzieci opatrzone komentarzami: “Andrew jest tylko dzieckiem, więc nie może się bronić przed atakami ojca” oraz “One są tylko dziećmi i potrzebują twojej pomocy”. Organizatorzy kampanii pragną zachęcić odbiorców, by wpłacali po 2 funty miesięcznie na rzecz NSPCC. Ubiegłoroczna akcja DR, w której udział wzięło ok. 30 tys. donatorów, przyniosła towarzystwu 3 mln funtów zysku. Zdaniem Marian Rose, dyrektora marketingu bezpośredniego NSPCC, można się spodziewać, iż ci, którzy dotychczas wspierali organizację, nie pozostaną obojętni na obecną kampanię. (“BrandRepublic”)