Kraj

Maciej Sikorski business development managerem w EmLabie (Grupa S/F)

Ostatnie dwa lata spędził jako commercial & sales director w Runmageddonie, gdzie w całości odpowiadał za komercjalizację biznesowego portfela marki.

Maciej Sikorski business development managerem w EmLabie (Grupa S/F)
Do agencji EmLab (Grupa S/F) dołączył Maciej Sikorski i objął stanowisko business development managera. Sikorski przeszedł do EmLabu z Runmageddonu, gdzie pełnił funkcję commercial & sales directora.

W EmLabie będzie odpowiedzialny za komercjalizację portfela biznesowego agencji oraz rozwój obszaru business development. Do jego zadań będzie należał rozwój biznesu m.in. w oparciu o kreację i sprzedaż produktów własnych z wykorzystaniem szerokich kompetencji pozostałych spółek w ramach Mediacapu: gamingowych (Gameset), influencer marketing (Talent Media / LifeTube) oraz digitalowych (The Digitals). Będzie raportował bezpośrednio do Wojciecha Małysza, managing directora EmLabu.

Maciej Sikorski ma 14-letnie doświadczenie w branży event marketingu oraz sponsoringu sportowego (sprzedaż praw sponsoringowych). Ostatnie dwa lata spędził jako commercial & sales irector w Runmageddonie, gdzie w całości odpowiadał za komercjalizację biznesowego portfela marki. Przez ten czas wartość wpływów z tytułu sprzedaży praw sponsoringowych wzrosła o 250%.   

Wcześniej przez trzy lata zajmował stanowisko senior account managera w Havas Sports & Entertainment, gdzie pracował m.in. dla takich klientów jak: Grupa Adidas, Coca-Cola, Kia, Polpharma, Sony Computer & Entertainment. Zanim dołączył do Havas Sports & Entertainment, związany był m.in. ze Sport Management Polska, gdzie odpowiadał za realizację jednego z największych polskich projektów sponsoringowych – T-Mobile Ekstraklasa. Doświadczenie zawodowe zdobywał również w jednym z łódzkich klubów golfowych na stanowisku PR & event managera oraz jako menedżer reprezentacji Polski w rugby. Od maja 2017 r. jest licencjonowanym promotorem boksu zawodowego