Kraj

Kampania Volkswagen T-Cross z wykorzystaniem aromamarketingu w salach kinowych Verva 4DX

Działania w kinie koordynuje New Age Media.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FkyCx4f0lHag%22%7D
Pod hasłem „T-Cross. Wszechstronny jak Ty” w kinach Cinema City w całej Polsce rusza niestandardowa kampania nowego crossovera Volkswagen T-Cross. Kampania obejmuje emisję spotu zrealizowanego w formacie 4DX oraz komunikację „offscreen”. Po raz pierwszy w Polsce marka zdecydowała się na użycie niestandardowej formy komunikacji w kinie – aromamarketingu, który dodatkowo wzmocni doznania wśród widzów w salach Verva 4DX.

– Zastosowanie marketingu sensorycznego ma na celu wzbogacenie przekazu i zaakcentowanie najważniejszych treści zawartych w spocie. – Technologia 4DX sprawia, że widz doświadcza wszechstronnych bodźców, począwszy od efektów wizualnych, poprzez dźwięk i intensywne bodźce ruchowe, aż po zapach. Dzięki zastosowaniu tak nowoczesnych form przekazu nasi widzowie będą mogli nie tylko zobaczyć, ale także poczuć energię nowego modelu auta. Wielofunkcyjne fotele znajdujące się w salach Verva 4DX dają takie możliwości – podsumowuje Katarzyna Dziomdziora, senior marketing communications specialist w Volkswagen Group Polska. Kampania w kinach obejmuje także komunikację poza ekranem – Digital Poster Box oraz Video Wall.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada PHD Media Direction. Kreację opracowała agencja DDB. Działania w kinie koordynuje New Age Media.

Działania w kinach są częścią szerszej kampanii reklamowej, której twarzą jest modelka i aktorka Cara Delevingne. Nowy Volkswagen T-Cross będzie promowany również w TV, prasie, na outdoorze i online.