Kraj

Zmiany na kluczowych stanowiskach wydawnictwa i tytułu "Marketing w Praktyce"

Zdzisław Kraśnicki objął stanowisko prezesa Wydawnictwa Marketing w Praktyce, wydawcy miesięcznika "Marketing w Praktyce". Jest jednocześnie jedynym właścicielem tytułu. Dotychczas...

Zdzisław Kraśnicki objął stanowisko prezesa Wydawnictwa Marketing w Praktyce, wydawcy miesięcznika “Marketing w Praktyce”. Jest jednocześnie jedynym właścicielem tytułu. Dotychczas był jego redaktorem naczelnym. Na tym stanowisku jest obecnie Agnieszka Bzdyra, która jednocześnie została dyrektorem zarządzającym wydawnictwa. Do tej pory była zastępcą naczelnego “Marketingu w Praktyce”. W tym tygodniu Wydawnictwo Marketing w Praktyce nabyło prawa własnościowe do pełnego wykorzystywania nazwy handlowej “Marketing w Praktyce” od Grupy Wydawniczej “Infor” SA. Zmiany personalne są spowodowane tym wydarzeniem. Miesięcznik “Marketing w Praktyce” ukazuje się od 1996 r. Ma nakład 7,8 tys. egz. (KP)