M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Dorota Szelągowska reklamuje pralki Bosch

Magdalena Soroczyńska | 21 maja 2019, 06:00

Nad kampanią pracowało TStudio Tomasz Lechociński oraz ACR Media House.

Marka Bosch rozpoczęła intensywną komunikację pralek. Działania offline przeplatają się z działaniami online. Reklamy prasowe pojawią się w 21 tytułach prasowych oraz w internecie, na portalach horyzontalnych i tematycznych.

Twarzą kampanii jest Dorota Szelągowska, projektantka i dekoratorka wnętrz, która od początku roku jest ambasadorem marki oraz urządzeń z kategorii Dom. Opracowuje i konsultuje także treści, które pojawiają się na portalu akademiasmaku.pl, prowadzonym pod marką Bosch.

Kreację prasową przygotowało TStudio Tomasz Lechociński, a kreację bannerów i formatów online’owych oraz plan działań w internecie - ACR Media House.

 

Czytaj więcej na temat: ,