Kraj

Unique One organizuje dla Nestle Polska kolejną akcję promocyjną

Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży.

Unique One organizuje dla Nestle Polska kolejną akcję promocyjną
Firma Nestlé Polska powierzyła agencji Unique One opracowanie ogólnopolskiego konkursu pod hasłem “Radosne wakacje z Nestle”, który jest realizowany w sklepach sieci Intermarche. To kolejna akcja przygotowana przez agencję dla firmy Nestle Polska.

Celem prowadzonego konkursu jest zwiększenie sprzedaży marek należących do Nestle i ich widoczności na rynku, a także zachęcenie konsumentów do sięgnięcia po produkty firmy w miejscu sprzedaży. Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są od 21 maja do 3 czerwca 2019 r. W loterii biorą udział wybrane marki, m.in. KitKat, Princessa, Winiary, Nescafe. Codziennie do wygrania w loterii są bony (14 nagród dziennych) na wakacyjne podróże o wartości 2 tys. zł każdy oraz dwie nagrody tygodniowe – voucher wakacyjny o wartości 10 tys. zł.

Agencja odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, organizację i obsługę konkursu. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży (plakaty, ulotki, wobblery, shelfstoppery i reklama w gazetce sieci Intermarche).