Zagranica

BMW w USA szuka nowej agencji do obsługi wartego 160 mln dol. budżetu

Koncern BMW w Stanach Zjednoczonych zaprosił 12 agencji do przeglądu. Jest to wstępna faza, której celem jest zorganizowanie przetargu i...

Koncern BMW w Stanach Zjednoczonych zaprosił 12 agencji do przeglądu. Jest to wstępna faza, której celem jest zorganizowanie przetargu i wybranie nowej agencji do obsługi ocenianego na 160 mln dolarów budżetu. Wśród zaproszonych są m.in. agencje: Wieden & Kennedy, Strawberry Frog, Venables, Bell & Partners, GSD&M, Cameron /Red Cell, Margeotes Fertitta Powell, Crispin Porter & Bogusky, Deutsch. Ponadto do finalnych rozmów spodziewane jest zaproszenie agencji: Publicis (Nowy Jork i Dallas) oraz Grey Worldwide (Los Angeles). Obsługująca ten budżet przez ostatnie 10 lat agencja Fallon (Publicis) zrezygnowała z udziału w przeglądzie.

(“Advertising Age”)