Zagranica

New Coke powraca w kampanii promującej trzeci sezon "Stranger Things"

Akcja nowego sezonu serialu rozgrywa się w lecie 1985 r., czyli w tym samym okresie, gdy zadebiutował napój.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FyrTVc6bfzVg%22%7D
Produkt okazał się największym niewypałem w historii Coca-Coli – był dostępny w sklepach tylko przez 79 dni. Koncern musiał wycofać New Coke z rynku wskutek rewolty konsumentów domagających się przywrócenia klasycznej receptury ich ulubionego napoju. Teraz powraca na pewien czas dzięki kampanii promującej nowy sezon “Stranger Things”, jednej z najpopularniejszych produkcji oryginalnych Netfliksa. Limitowana edycja puszek i butelek New Coke z odniesieniami do serialu będzie dostępna w Stanach Zjednoczonych począwszy od czwartku, 23 maja. Spot promocyjny wyreżyserowany tak jak serial przez duet Duffer Bros (bracia bliźniacy Matt i Ross Duffer) można już obejrzeć na YouTube, a w amerykańskich kinach pojawi się 24 maja.

Premiera trzeciego sezonu serialu “Stranger Things” odbędzie się 4 lipca 2019 r. – w Dzień Niepodległości, święto narodowe Stanów Zjednoczonych.