Kraj

Heads Advertising dla Spomleku [wideo]

Spółdzielnia mleczarska świętuje 110. urodziny i wprowadza Złoty Radamer.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FVk5earRo7Rc%22%7D
Spomlek, producent m.in. serów Serenada oraz Skarbów Serowara, obchodzi 110. urodziny. Z tej
okazji wystartowała kampania, przygotowana we współpracy z Heads Advertising. Wprowadzony został wprowadziła również do sprzedaży nowy ser – Złoty Radamer.

Głównym elementem kampanii launchingowej jest billboard sponsorski oraz 30-sekundowy spot, który można oglądać w internecie, na YouTube oraz platformach VoD.