Kraj

Łukasz Zaleśny consumer experience strategy directorem w Starcomie

Dołączył do zespołu Sebastiana Szadego.

Łukasz Zaleśny consumer experience strategy directorem w Starcomie
Łukasz Zaleśny objął nowo utworzone stanowisko consumer experience strategy directora w agencji mediowej Starcom, wzmacniając tym samym zespół strategii, kierowany przez Sebastiana Szadego. Będzie wspierał budowę ekspertyzy agencji w obszarze consumer experience oraz współtworzył projekty, których celem jest budowanie trwałych relacji i angażujących doświadczeń ludzi z markami, z wykorzystaniem technologii i nowoczesnych
kanałów komunikacji. Ściśle współpracując z zespołami klienckimi zajmie się rozwojem oferty
warsztatowej i szkoleniowej agencji w zakresie strategii komunikacji – consumer journey, experience
design.

Zaleśny posiada kilkunastoletnie doświadczenie w pracy z marketerami przy opracowaniu strategii komunikacji marek. Karierę w branży komunikacji marketingowej rozpoczynał w agencjach E-graphics (TBWA) i ACR
(K2 Media), a następnie dołączył do ZenithOptimedia Group, gdzie pracując w zespole strategii zajmował się tworzeniem strategii komunikacji marek i wspieraniem kompetencji strategicznych zespołów klienckich. Ostatnio jako strategy & innovation director w Blue 449 (obecnie Spark Foundry) odpowiadał za rozwój oferty kolektywnej pracy warsztatowej z partnerami biznesowymi klienta, a także za realizację innowacyjnych projektów komunikacyjnych na styku mediów i kreacji.