Kraj

Schauma do włosów farbowanych Henkla - debiut na rynku

Henkel wprowadza na rynek szampon Schauma do włosów farbowanych. Wprowadzenie będzie wspierane kampanią reklamową w telewizjach ogólnopolskich. W sklepach pojawią...

Henkel wprowadza na rynek szampon Schauma do włosów farbowanych. Wprowadzenie będzie wspierane kampanią reklamową w telewizjach ogólnopolskich. W sklepach pojawią się POS-y: standy, zawieszki na produkty, inserty dokładane do kolorantów Palette i Poly. Odbędą się też akcje samplingowe w sklepach i przez Studio Gliss Kur. Kampanię dla Schaumy przeprowadza agencja Hager, media kupuje Optimum Media

Marka Schauma w pierwszym kwartale 2000 r. była na drugim miejscu na rynku szamponów, z udziałem wartościowym – 8 proc. W 1998 r., Schauma zajmowała 6 miejsce z udziałem ponad 5-proc. Największe udziały ilościowe na rynku zajmuje szampon Familijny. (AL)