M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Polskie Koleje Linowe wybierają Schulz Brand Friendly

Maciej Florek | 29 maja 2019, 06:00

Agencja zajmie się obsługą klienta w social mediach.

Schulz Brand Friendly obsługuje dziewięć profili w mediach społecznościowych należących do Polskich Kolei Linowych. Komunikacja została uspójniona za pomocą hasła "Zabierzemy Cię w góry!". Ponadto na Facebooku i Instagramie realizowane są także działania crossowe, mające na celu wzajemne wsparcie ośrodków należących do PKL.

Zespół agencji Schulz Brand Friendly odpowiada za stworzenie strategii komunikacji i spójnej identyfikacji w mediach społecznościowych dla wszystkich ośrodków PKL, przygotowywanie treści, moderacje, konkursy oraz zakup mediów.

Agencję wybrano w drodze przetargu, jego pozostałych szczegółów nie podano. 

Czytaj więcej na temat: