M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Emarketer obniża prognozy czasu użytkowania Facebooka i Snapchata

( red. ) | 29 maja 2019, 06:00

Instagram ma natomiast zyskiwać dzięki Stories, materiałom wideo i treściom dodawanym przez influencerów.

EMarketer obniżył prognozę dziennego czasu użytkowania Facebooka przez dorosłe osoby w Stanach Zjednoczonych w bieżącym roku o 5 proc., z 40 do 38 minut. Zdaniem firmy badawczej, wysiłki Facebooka zmierzające do ograniczenia pasywnego oglądania materiałów wideo doprowadziły w ostatnim roku do spadku zaangażowania użytkowników. Średni czas spędzany dziennie na należącym do Facebooka Instagramie ma natomiast rosnąć o 1 minutę co roku do 2021 r. z 27 minut w br.

EMarketer obniżył też analogiczną prognozę dla serwisu Snapchat, popularnego szczególnie wśród młodych osób dorosłych i młodzieży, o 7,4 proc., z 28 do 26 minut dziennie w br. Czas użytkowania ma pozostać zasadniczo niezmienny w kolejnych dwóch latach ze względu na konkurencję ze strony Instagrama.

Czas spędzany ogółem w mediach społecznościowych ma wzrosnąć nieznacznie: z 74 minut dziennie w br. do 75 minut w 2021 r. - szacuje EMarketer.

(MobileMarketer.com)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,