Kraj

38PR & Content Communication pracuje dla Iron Mountain

Agencja odpowiada za stworzenie całościowej strategii komunikacji marki w Polsce.

38PR & Content Communication rozpoczęła współpracę z firmą zajmującą się zarządzaniem informacją, archiwizacją i digitalizacją dokumentów – Iron Mountain Polska. Do współpracy doszło w drodze rekomendacji. Agencja odpowiada za stworzenie całościowej strategii komunikacji marki Iron Mountain w Polsce, kompleksowe działania z zakresu media relations, w tym organizowanie wydarzeń dla mediów, jak również wsparcie projektów marketingowych, employerbrandingowych i komunikacji wewnętrznej oraz bieżące doradztwo wizerunkowe.

Po stronie 38PR & Content Communication za działania strategiczne odpowiadają: Zbigniew Badziak, wiceprezes zarządu, oraz Martyna Solińska, dyrektor ds. obsługi klientów. Działania operacyjne realizuje 3-osobowy team: Magdalena Galant, PR manager, oraz konsultanci: Karina Galli i Krzysztof Szymański.
 
Agencja powstała w 2010 r., a obecnie w jej portfolio znajdują się m.in.: Grupa Atlas, Bakalland, Bausch Health, Centrum Medyczne Damiana, Delecta, Ministerstwo Cyfryzacji, Grupa Orbis, PizzaPortal.pl, Romet, Laveo czy Grupa Whirlpool.