M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Polymus będzie się zajmować całym sponsoringiem PTC

Serwis Dzienny | 8 sierpnia 2005, 00:00

Polska Telefonia Cyfrowa (PTC) zakończyła już procedury przetargowe, których celem było wybranie agencji do obsługi działań sponsoringowych dla wszystkich marek...

Polska Telefonia Cyfrowa (PTC) zakończyła już procedury przetargowe, których celem było wybranie agencji do obsługi działań sponsoringowych dla wszystkich marek firmy. Zwycięska okazała się agencja Polymus, która także dotychczas była główną agencją PTC zajmującą się sponsoringiem (plus kilka firm public relations współpracujących z PTC). W przetargu startowało 6 agencji, ich nazwy nie zostały podane. Maciej Paluchowski, kierownik działu sponsoringu PTC, nie podał wielkości budżetu sponsoringowego PTC. Powiedział jedynie, że jest on "adekwatny do wielkości firmy". (AMS)  

Czytaj więcej na temat: , ,