Kraj

Global Shopper Marketing eventowo z Powerade

Agencja odpowiadać będzie również za aktywacje, ich implementację oraz realizację podczas eventów.

Global Shopper Marketing eventowo z Powerade
Agencja Global Shopper Marketing, po wygranym przetargu dla Coca-Coli, poszerza swoje portfolio usług o eventy. Agencja odpowiada za widoczność marki Powerade na ośmiu półmaratonach.

Zaplanowany cykl półmaratonów ma budować brand experience marki. Powerade podczas wydarzeń będzie zachęcać do zwiększenia aktywności fizycznej oraz dbania o odpowiednie odżywienie organizmu – zarówno po, jak i w trakcie ćwiczeń.

Do zadań Global Shopper Marketing należało opracowanie konceptu parasolowego dla ośmiu półmaratonów. Agencja odpowiadać będzie również za aktywacje, ich implementację oraz realizację podczas eventów. Grupą docelową działań są zarówno uczestnicy biegu, jak i kibice.

Do tej pory odbyły się dwa półmaratony w Białymstoku i Łodzi. Pierwszy z nich ukończyło 3288 biegaczy. Zakończenie działań zaplanowane jest na październik 2019 roku.