Zagranica

Lacoste sprzedaje produkty widzom transmisji French Open

NBC Universal po raz pierwszy umożliwia bezpośrednią sprzedaż w ramach nowej usługi ShoppableTV.

Lacoste sprzedaje produkty widzom transmisji French Open
Francuska firma odzieżowa Lacoste da widzom turnieju tenisowego French Open (26 maja – 9 czerwca br.) możliwość zakupu artykułów odzieżowych w trakcie transmisji. Podczas meczów z udziałem serbskiego tenisisty Novaka Djokovica oferowane będą produkty ze specjalnej kolekcji Lacoste X Novak Djokovic. W ramach tzw. on-air shoppable moments telewidzowie dostaną sygnał, kiedy należy zbliżyć smartfon do ekranu telewizora. Za pomocą kodu QR będzie można przejść do strony internetowej Lacoste i dokonać zakupu.

Według danych Score and Change Lacoste ma ok. 10 proc. odzieżowych kontraktów sponsoringowych w męskim tenisie, tyle samo mają marki Fila i Lotto. Liderami są Nike (23 proc.) i Adidas (17 proc.). Oferując bezpośrednią sprzedaż odzieży noszonej przez znajdującego się w czołówce rankingów Djokovica, Lacoste chce się wyróżnić podczas French Open, jednocześnie zapewniając sobie wymierny zwrot z inwestycji sponsoringowej.

(MobileMarketer.com)